17 Ocak 2015 Cumartesi

Sadece Sana...

Bugün tam 4 yıl oldu beni sebepsiz bırakıp gidişin..
Kalbim hiç tanışmadığı acılarla tanıştı o gün. Aniden gidişinle hiç beklemediğim alaboralarla; hiç tanışmadığım, hiç farkında olmadığım tufanlara karşı hani yenik düşeceğini bile bile kavga etmek gibi delirdiğim o gün... Dünyanın bir son günü varsa ben artık o günü tanıyorum.... Nasıl bir şey olduğunu biliyorum, o yüzden dünyanın sonu artık bildik duygularla istediği gibi gelebilir. Kimin umurunda? 
Kafam karışmıştı belkide dünya değiştirmiştim, belki bir illizyonla hayata yaşıyor süsü verilmişti, belki hiç birşey zaten gerçek değildi?  Bir daha hiç birşeyin eskisi gibi olamayacağını anladığım o gün. Hatta eski varmıydı ondan bile şüpheye düşmüştüm.  Ya ben varmıydım? Sen varmıydın? Biz varmıydık?
İnsan olmayı unuttuğum devam eden günler, aylar... yaşamak ne kadar anlamsız bende gitmeliydim orası her neresi ise..
Belim kopacak gibi ağrıyordu, kalbimdeki acı kabına sığmamış birde fiziğime saldırıyordu sanki.. işkence eder gibi hemde. Belimde bu yükü taşıyamıyordu sanki..
Ama neyin önemi var dı ki onun olsun? Bana herkes kendini bu kadar yıpratma derken ben sadece "o gitti artık yok, ben acı çekmişim bu çok mu" diyebiliyordum..

Ben seni böyle hatırmak istemedim hiç.. yanımda olmanı tercih ederdim çünkü. Hep kızdım çok kızdım, gökyüzünde melek mi eksilmişti seni benden aldılar? Benim melek Annem.. sensizliği ancak kelimelerin ruhu olsa onlar anlatabilir, ben değil.
Sen gittin ben o zaman büyüdüm. Şimdi hayatla hesaplaşıyorum. Onu karşıma aldım sen kimsin anlat bakalım en başından diye hesap soruyorum.. sorguluyorum hala ne istiyor anlamaya çalışıyorum.

Keşke bunu da görseydin dediğim çok günler yaşadım. Görsen mutlu olacağın çok şey yaptım, başımdan öpeceğin çok günler yaşadım benim güzel Annem. Üzüntü nedir artık pek bilmiyorum, içimdeki bütün limitimi sana harcadım çünkü. Tek gerçek üzüntüm sen kaldın, içimde yanan bir mum o günden beri sönmüyor.

Sevginin tek gerçek olduğunu anladım seninle.. kaybolmayan tek şey. sevgin heryerde sen nerede olursan ol. Sana ulaşmak için sevginin ucunu takip ediyorum.. Belki herşey biter ama sana sevgim asla be güzel Annem..

Her zaman seninleyim her zaman sevgindeyim..

Sonsuza kadar Kızın..
Yorum Gönder