8 Şubat 2013 Cuma

İşte böyle OL'uyor diyor Tanrı..



Böyle kal diyor heyecan dolu anların ama olmaz diyor Korkuların
Böyle kal diyor güven dolu yüreğin ama olmaz diyor geçmiş anılardaki Endişelerin
Böyle kal diyor huzurlu anların ama olmaz diyor zihnindeki böyle Yapmalıyım ların
Böyle kal diyor içindeki kelebek ama olmaz diyor Güvensizliklerin
Böyle kal diyor içindeki çocuk ama olmaz diyor büyümelisin diyen öğrenilmiş Yargıların
Bunu istemiyorum diyor yalnızlıkların ama hayır diyor yaşanmış bitmişlerdeki deneyimlerinin dipsiz Esareti
Bunu istemiyorum diyor korkuların  ama hayır diyor yaşanmış bitmişlerdeki hala taşıdığın Kaygıların
Bunu istemiyorum diyor zihnin ama daha öğrenmedin diyor Kalbin
Bunu istemiyorum diyor ruhun  ama peki neden olmuyor diyor Aklın
Bunu istemiyorum diyor kalbin peki ne istiyor o zaman diyor Zihnin
Ne istiyorum acaba diyor zihnin ama neden bana hiç sormuyorsun diyor Ruhun
Değişmeni istiyor bütün deneyimlerin ve değişmeni istiyor Tanrı..
Değişmeni istiyor acı çektiğin anlar ve değişmeni istiyor Meleklerin..
Değişmeni istiyor dirençlerin ve değişmeni istiyor Rehberlerin..
Değişmeni istiyor eski davranışların ve değiş diyor Tanrı..
Değişmeni istiyor yeniye özlemlerin ve değiş diyor Ruhun..
Değişmeni istiyor ne yaşıyorsan araya giren eski kalıpların ve değiş diyor Bilincin..
Değişmeni istiyor arzuların ve değiş diyor Kalbin..
Bunu istiyorum diyor zihnin ve olmaz diyor Ruhun
Bunu istiyorum diyor kalbin ve olmaz diyor Zihnin
Bunu istiyorum diyor zihnin ve tamam diyor Kalbin ve Ruhun.. Nasıl oldu diye soranlara..

İşte böyle OL'uyor diyor Tanrı..

Sadece Bana kulak ver, Benden dile, duyamıyorsan Benden yardım iste.. sana işaretler yolluyorum  hem ruhuna hem bedenine hem zihnine.. işaretler yolluyorum bir tv den, bir şarkıdan, arkadaşının anlattığı bir hikayeden, kitapta okuduğun bir sözden.. insanlar yolluyorum sana yardım eden ve insanlara görev veriyorum senin için oyununu çok güzel oynuyorlar .. tam da arzu ettiğini gönderip test edeceğim bakalım ruhun ve zihnin onu görebilecek mi diye.. ve mucizelerimi gör; her tıkanıklıkta, her kaygıda, her korkuda, her coşkuda, her kıvılcımda ve Sevginin olduğu her yerde..

ve geriye bakmadan ne istiyorsan bütün hücrelerinle inanarak sende OL de OL'sun.. anla ki  inanmadığın bir dua boş bir duadır.

Sevgiyle,







Yorum Gönder