1 Ocak 2012 Pazar

2012 gelsin bildiği gibi gelsin...


Daha evvel yeni yılla ilgili türlü türlü beklentilerimi yazardım buraya.. iyi de yapardım, kazandığım herşey için tamam buda oldu, buda oldu diye üstünü çizerdim.. ohh keyifli mi keyifli evet elbette..
kaybettiklerimi kaybedeceklerimi hiç düşünmemiştim.. yanımdan cennete uğurlayacaklarımı hiç hayal etmemiştim, istemeden kaybettiklerim, ardından isteyerek kaybettiklerim, kayıplarım.. sonraki kazançlarıma "çokta lazım değilmişsin" dedirtti.. 2005 ve 2011 hayatımda mühürlü 2 dönem, 2 dönüm noktası.. 2005 ten sonra hızlı bir yukarı çıkış ve tam başarı..herşey istediğim gibi.. işim bedenim ilişkilerim çevrem ailem... herşey harika ve geldim 2011 e....... "işte bu olmadı 2011" dedim bir yıla daha bir kere.. bu olmadı 2011!! ...
ve ardından sınav sınav sınav....... 
2011 in eylül ayından beri "hayat olduğun gibi gel" moodundayım..
2012 ye farklı biri olarak girdiğimi hissediyorum.. hemde 180 derece.. anlık istekler, korkusuz adımlar, beklentisiz hamleler, yapmaya .. yapma-ma-ya duyduğum özgür ruh hali.... tam esnek bir zihin ve özgürleşmiş duygular.. edinmeye sahip olmaya değil yaşamaya adanmış bir hayat.. artık hayat olduğu gibi gelsin diye kanatlanmış buldum kendimi....
nerede yaşarım bilmiyorum, kiminle yaşarım bilmiyorum, hangi statü basamağında olurum bilmiyorum, hangi evi seçerim bilmiyorum ve her an herşeyi ama herşeyi ışık hızıyla hiç düşünmeden değiştirebilirim... ve bilmemenin uçsuz bucaksız konfor duygusu.. bunu sevdim!! hiç bu kadar esnek olmamıştım hayata karşı...

ve Ceza düetiyle ile gelsin bu sözler...... aşağıdaki şarkıyla gelsin 2012.. 
......
simdi bosuna bakma saate zaman geç oldu, dün annem elimi tutarken bugün 29'da doldu, vakit can almaz ancak can yakar,
fakat bir bekle bak, nakavt olursan çok sakat, mücadeleyle geçen hayatta son round, kazanmak herkes ister,
ne istedigini bilmektir önemlisi var mi listen, hayallerin, hirsin, cesaretin, sabir selametimse intikam felaketimdir,
ne mektebimde vardi huzurum, ne vardi evde, çikip bir basima aglamakti belki caddelerde, hayallerin kuruldugu ve düslerin yok olmadigi, bu gözlerinse doldugu, zamanin dondugu bir yerdeyim, düsünceler dumanli daglar ayni, gözse puslu, bir bakmisim mesafeler uzun ve tozlu, benimse yol yürür gider bir seyyah olurum, ne paranin bir degeri vardir aslinda, ne de serefle onurun...
........
ekmekle vardi kavgam daha bir sertti günler, ve geçmiseydi saygim, gelecekti kaygim, kelebekti kalbim,
akar giderdim olsa bile bir derdim hep gülerdim, ve agladigimi görebilen bir annem birde ben, inceden bir perde vardi gözlerimde,
göz görür fakat dilim susardi, ayaklarim, elim, kolumda bagli, hayat bu dile kolay velakin her bir yerine agri,
ve kimi zaman düsündüm, aslinda hiç üsenmedim ben hep düsündüm, hayata karsi dört silahsör hep güler sanmistim, bu öyle lanet olasi tos bir pembe ki bir baktim her sey ciddi ve hemen uyandim...

...........

gelsin hayat bildigi gibi gelsin, isimiz bu yasamak,
unuttum bildigimi dogarken, umudum ölmeden hatirlamak...



Yorum Gönder