8 Mayıs 2011 Pazar

Sana..Bana..

Sen gittikten sonra ben o zaman büyüdüm
halbuki kendimi yeterince büyümüş zannederdim, ne aptalmışım
sen derdin "benim gözümde hala bebeksin" diye.. anlamamışım..
sıkı geldi bu ders, hemde çok çok sıkı
sen gittin ben seni bırakamadım içimde tuttum sakladım.. ve "var"lığınla kat kat büyüdüm..
meğer algılamadığım neler varmış..
sen gittin bende gittim seninle
şimdi başka bir ben geldi.. yeniden, bir turist gibi anlamaya başlıyorum herşeyi, her söylenileni, söylediklerimi, söylemediklerimi..istediklerimi.. zannettiklerimi..
ilk kez görüyormuş gibi bakıyorum hayata
ilk kez insanların hayatla ilişkisini anlamaya başlıyorum
herşey şaşırtmaya başladı beni ne garip.. hemde nasıl..
kendimi dinliyorum.. bazen saçmaladığımı farkediyorum.. olsun diyorum, bunuda öğreniyorum
sensiz geçirdiğim ilk dönüm tarihi bu..
her yeni döngüde seninleyim söz veriyorum..
hala büyütmeye devam ediyosun beni farkındamısın?
sen bir mucizesin..
..dahada büyüyeceğim.."ben"le buluştuğum ana kadar..

Anneler günün kutlu olsun benim güzel Annem..

seni seviyorum, seni çok çok çok çok seviyorum..

Omorfon



......
Yorum Gönder