10 Aralık 2010 Cuma

Biraz iş biraz ev

Yoğun bir haftadan sonra bugün evdeyim. Dün 2 grup vardı ve 12 saat boyunca ayakta eğitim vermek biraz yorsa da sanırım bu keyfi başka hiçbir 12 saat veremezdi bana.. işimi sevmek bazen taparcasına bağlanmak beni korkutuyor.. bağlanma kelimesi pek haz ettiğim bir kelimede değil aslında. Ne bir nesneye ne bir duruma.. değişkenlik ruhumu besliyor diğeri aynılık monotonluk yada yerinde sayma duygusu veriyor. İşimde yenilenmek, yeni birşey katmak, yeni birşey öğrenmek ve bunu paylaşmak çok heyecan veriyor bana. O zaman yüreğim ağzımda atıyor sanki. İşe bağlanmak başka zamanlardan çalmak olmamalı.. elbette.. o zaman işi suçlu sandalyesine oturtuyosunuz.. insan sevdiğini suçlu sandalyesine oturtmamalı, bunu yakıştırmamalı bile değilmi?..bu yüzden dont work harder, work smarter felsefesi benim iş hayatımın özeti.. mutluyum.. yaşamda herşey dengede güzel.. mutluluğun ifadesi.. denge..denge..denge..denge.....  

Dün blogumda yazdığım yazılar yan sütunda dikkatimi çekti.. yazıların her ay 4 er adet olduğunu gördüm. Enteresan geldi.. tamamen tesadüf .. Ağustosta başlamıştım yazmaya..  her hafta bir yazı gibi olmuş.. Sanırım 4 ayın 4 er yazısı bu ay sona erecek:)

sevgiyle..

Yorum Gönder