30 Kasım 2010 Salı

Parça'lı yazı.. Ronan Keating - Time After Time

Bugün Wikileaks sitesiyle ilgili bolca geyik yaptık.. eğlencenin yeni adı oldu bizim için..
İsviçrede senin hesabın varmı varsa kaç tane gizleme 
bizim başbakana yakışmadı 8 az 888 olmalıydı 
bak hakkımda konuştuysan wikileaks ten öğrenirim ona göre
daha neler var gelsinler biz söyleriz (örneklerde var ama burda söyleyemeyeceğim)
GS için ne dedi acaba
senin hakkında benim hakkımda yazsalardı ne söylerlerdi vs vs vs..
hepsi deli saçması..
bir iki gündür hayat böyle geçiyor..
ben birde aşağıdaki Ronan ın söylediği parçayla parça parça obsessive olmuş durumdayım..
sesine bayılırım çok yaratıcı ve üretken bulurum ayrıca seçtiği söylediği parçalar anlamlı.. bizdeki Yaşar gibi, ruhuyla söylüyor.. "When you say nothing at all" benim için tüm zamanların favorilerinden.. Sanki öbür dünyaya gidip geliyorum her dinlediğimde:) ..  Nothing Hill adlı filminde soundtrack ı idi bu parça.. Ronan Keating, sarışın erkeklerden pek haz etmesemde gördüğüm tek şirin sarışın ayrıca. Bakın bunu Cyndi Lauper dan dinlemiştik daha evvel ama Ronan'ın yorumuda şahane olmuş...
Bu şarkıyı yan komşum yüreği yanık ayşeye, alamanyadaki emmoğluma, cennetteki ebeme, çok bilmiş patronuma, adem in tüm torun torbalarına ve beni dinleyen tiiiiiiiiiiiiii 70 milyona hedaye ideremmm diye tedavülden kalkmış bir espriyle sizleri kusmak için en yakın lavaboya gönderiyorum:)

Bu yazının tamamını bu şarkıyı a bit bit yüksek volümle dinlerken yazdım;)

Yazıya son noktayı şarkının güzel sözleri koysun ..






I'll be waiting.. time after time..

Sevgiyle..
Yorum Gönder