22 Kasım 2010 Pazartesi

Hayat! seni yaşamayı seviyorum...

İçimi çocukça sebebsiz nasıl mutlu ediyosun?
şükrediyorum herşeye.. beni var eden tüm deneyimlerime..
kanatlanmış gibiyim bugün..
ne oluyor bana demiyorum bile banane hatta.. ben mutluyum böyle
içime doğru sonsuz huzur, güven ve inanç denizinde yüzüyorum..
uzansam bulutlara değecek hissim var..
bağıra bağıra müzik dinliyorum kendi sesimi duymak için daha çok, avaz avaz şarkı söylüyorum..
dans ediyorum boşlukta sallanır gibi vücudum heryerim..
dışarda ne oluyor umurumda değil içimde güzel şeyler çalıyor dinliyorum..
hayat seni seviyorum sebebsiz, beklentisiz.. öylesine olduğun gibi herhalini..
sana adım attıkça bana koşmana bayılıyorummmm..
kokluyorum soluyorum ciğerlerime alıyorum daha çok hissetmek için seni..
güzel kokuyosun herzamanki gibi..
başımı döndürmene bayılıyorum..
sarhoşun aptal mutluluğu var yüzümde senin yüzünden.. ama olsun ben bunu da seviyorummmmm..
Yorum Gönder