16 Kasım 2010 Salı

Bu Bayram Sessiz

Bir sessizlik var. Bayramı pek anlamadım bu sefer. Bu bayram hiçbiryere gitmedim. Plan yapmamak iyi olmadı sanki. Sanki ortalık daha bir sessiz gibi. Genelde bayramlarda Annemlerle olmayı tercih ediyorum. Cümbür cemaat aile hepbirlikte buluşuruz özel sofralarda. Çalan müziklerle dans ederiz hepbirlikte. Kalp atışı hızlanır sevgi kokar heryer alabildiğine. O gün hep gülünecek şeylerden konuşulur vs.. güzel olur işte kısaca.. Annemler gelecek diye gitmedim bu sefer.. başka bir yere gitmek için epey bir bakındım yurt dışı & içi turlara vs ama hiçbişey yapmak gelmedi içimden. Şimdi iyimi yaptım acaba diyorum.

Seyahat etmeyi severim. Güzel yerler görmek insana başka başka duygular uyandırıyor. Her gittiğim yerde burda yaşayabilirmiyim diye bakıyorum. Komik dimi:) Henüz bulamadım ama. Amazonları görmedim gerçi:)

Eskiden bayramlarda çocuklar kapıyı çalar para isterlerdi. Hala Annemlerin yaşadığı yerde aynı muhabbet döner. Benim oturduğum yerde yok ama. Zaten bina 1+1 dairelerden oluşan bir site. Aile oturduğunu sanmıyorum yani en azından çocuklu. Görmedim henüz. Toplam 990 dairenin olduğu bir yerde çocuk yok:) nereye sığacak zaten. Oturanların çoğunluğu bekar benim gibi. Yan dairemde ünlü bir futbolcu bebekleriyle oturdular çekirdek aile şeklinde ama sonra sığmıyoruz diye onlarda taşındı burdan. Ama bolca hayvan besliyorlar bu arada.

Sessizliği bozma zamanı geldi:) bu yazıyıyı bitirince dışarı çıkıyorum nereye olduğunu bilmeden ..hiçte umurumda değil.. Perşembe adaya gideceğim zaten, yarında sabahtan dışarda kahvaltı sonra birkaç kutsal mekan gezmek istiyorum. bol bol fotoğraf çekip istanbulda kendimle tur yapacağım:) Ya bir yol bulacağız yada bir yol açacağız dimi:))

Herkese bayram tadında günler dilerim..

Sevgiler
Yorum Gönder