10 Kasım 2010 Çarşamba

Bildiğim herşeyi unutmak istiyorum son zamanlarda derinliğine..

Sahip olduğum herşeyi bir kenara bırakmak istiyorum..
Gördüklerimi algılamamak, duyduklarımı duymazdan gelmek istiyorum..
Konuşmak istemiyorum, anlatmak istemiyorum hiçbirşeyi dünyası doğadan uzaklaşanlara..
Medyadan kötüye çanak tutan pis haberleri kaldırmak istiyorum sonsuza kadar..
Hayvanlara insanların giremeyeceği kocaman bir mekan yaratmak istiyorum..
Yok farzetmek istiyorum kendiyle barışmak isteyenleri..
Kitapları atıp ilkel kabile üyesi olmak istiyorum mümkünse uzun bir süreliğine..
Daha çok bilmek istemiyorum daha çok gülmek istiyorum gereksizce herşeye..
Ne kazanmak nede kaybetmek istiyorum hiçbirşeyi..
Buralardan bir süreliğine uzaklaşmak istiyorum anlamsızca öylesine..
Daha fazla doğanın parçası olmak istiyorum kabul ederse..
Çok uzağa değil elbette, hala ruhumun zihnimin bedenimin korkuları yüzünden..
Neyim var yapacak daha henüz bilemediğim artık bilmekte istemiyorum..
Anlamsızca yaşamak istiyorum olabildiğince.. yapabildiğimce.. mümkünse.....olmaz mı?
Saçmalıyor muyum? olsun saçmalamak bile güzel..
 
 
Yorum Gönder