4 Ekim 2010 Pazartesi

Kendime, bana şimdiye kadar verdiği herşey için sonsuz teşekkür ediyorum...

Kendime,

bana yaşattığı herşey için
bana gösterdiği sabır için
bana gösterdiği tolerans için
beni şükranla ve minnetle doyurduğu için
bana istediğim herşeyi tam istediğim kadar verdiği için
istediğim herşeyi yine istediğim kadar vereceğine inandırdığı için
bazen istediğimi zannettiğim ama 'bana' uymayan hiçbişeyi vermediği için
nasıl olduğunu anlayamasamda bir çocuk gibi içimdeki sonsuz yaşama sevincimi
küçücük şeylerle bile içimi coşturduğu için
hala öğrenen ruhumu hep taze tuttuğu için
çocuk saflığımı korkmadan göstermemi sağladığı ve hep beni mutlu ettiği için
seçimlerimin sorumluğunu almamı sağladığı için
iyi kötü bütün deneyimlerimden birşeyler öğrenmemi sağladığı için
en karanlık anın şafaktan önceki an olduğunu bana hep gösterdiği için
zihnimi aydınlık tuttuğu ve ruhumu hep ışıttığı için
yürekten istediğim herşeyi bana kepçeyle sunduğu için
yüzümü hep kocaman güldürdüğü için
kanayan yüreğimi ruhumla sarmalayarak iyileştirdiği için
insan olduğumu kadın olduğumu herzaman hatırlattığı için
düştüğümde beni omuzlarımdan tutup kaldırdığı için
güzel günleri gelecek diye değil zaten yaşadığımı farketmemi sağladığı için
kimseye kendimi beğendirmek zorunda olmadığımı anlamamı sağladığı için
kimsenin beni onaylamasına ihtiyacım olmadığını gösterdiği için
kimseye muhtaç olmadan yaşamamı sağladığı için
insanların söylediği iyi şeyleri yada eleştirileri içtenlikle kabul etmemi sağladığı için
olduğum yeri hazmetmemi sağladığı için
ruhuma bedenime ve zihnime gösterdiği saygı için
özümü her gördüğümde ona hayran olmamı sağladığı için

Ve kendimi her halimle sevmemi sağlamak için gösterdiği çabaya sonsuz teşekkürler....

'Var'lığına minettarım ve Sonsuz AŞKla sadece sana bağlıyım.........
                                                                                                                     
Şahsen.. ben.. kendim
Yorum Gönder