19 Ekim 2010 Salı

Her An'a yeniden doğmak

Bugün ne yaptınız? işinizde ne yaptınız? nereye gittiniz işinizin dışında? kiminle konuştunuz ne yediniz ne içtiniz? hangi deneyimleri yaşadınız? hmmm sadece düşündürmek istedim.. Ben bugün biriyle birlikte harika bir sohbet yaptım. Kaçıkça sohbetlerden.. arada bayılırım bu sohbetlere tabiiki eğer birşey öğreneceğime inanırsam, hissedersem.. insan ayırma huyum yoktur herkesten herşey öğrenebilirim, ama biliyorum diyenlerden asla!.. Bu özel kişi bana dedi ki, bugün benimle sohbet etmek için geçmişte seçimlerini buna göre yaptın. 93 te Antalyadan İstanbula geldin. Burada yaşadığım ve yaşayacağım bir sürü deneyim rastlantı vs an'lar için bugünü isteyen Fatosun geçmişteki seçimleriydi bunlar.. karmaşık gibi geldiğini biliyorum ama değil anlatmaya çalışacağım.. Zaman diye birşey yok. Bu an var tek gerçek olan. Bende geçmişte bu an'a göre seçim yaptım ve bugün yaşamak istediğim sohbeti gerçekleştirdim. Zaman şimdiydi ama an eskiden yapılmış bir sözleşmeydi ve gerçek olması %100 'ol' denen yürek zihin karmasıyla istenen şeylerdendi.

Hala karmaşık geliyor mu bilmiyorum ama bugün olanların geçmişte yaptıklarımız olduğu gerçeğini her basit zihin kabul eder. Bu da böyle birşey ama bu kadar basit değil açıklaması. Bilinmeyen bilincimiz yani bilinçaltımız yürekten ne istediğimizi bilen ruhumuz ahh zihnin karşımıyla neler yapıyosun sen ruh? neden rüyalar görüyoruz kaynağı nerden geliyor bir düşünün? zihnin baskısı yok rüyalarda.. sadece duygularımızla başbaşayız orada. Sansür yok iyi yok kötü yok ama bolca duygu var.. gelen mesajlar semboller yüzyıllardır incelenir..

Evrende zaman yok herşey an da oluyor. Flash back ler Deja vu lar.. Gelecek zaman yok geçmiş yok aslında. Matrixmi geldi aklınıza? yada başka bir film? olabilir. Zihin algılamakta zorlanıyor elbette.. beynimizin %10 nunu kullandığımızı düşünürsek pekte kızamayız zihnimize..

Geçmişe dönüp baktığımda aslında bugünlere geleceğimi yada bu gibi deneyimler yaşayacağımı hiç aklıma getiremezdim. Akıl görmüyordu ama içimde taşan bişeyler varmıydı evet vardı.. Zihnim ne olduğunu açıklayamazdı ama.. hele nasılı asla!

Bugün yaşadıklarımı geçmişdeki hamlelerime borçluyum, ruhumla istediklerim önüme yollar sundu ve ben aklımı da karıştırıp yoluma devam ettim herkes gibi..sizin gibi..

Şimdi biraz daha çorba yapacağım zihninizi,
Bugün yaptığım sohbeti gerçekleştirmek için benim 93 teki seçimi yapmam gerekiyordu. Tabiiki sohbet bir minik örnek, bütüüün buraya kadar yaşadıklarım için buraya yani İstanbula gelmem gerekiyordu buna İHTİYACIM vardı.. evet ihtiyaç! tıpkı şimdi yaşadıklarıma olan ihtiyacım gibi, geleceğimi inşa etmek için.. Gelecekte yaşayacaklarım için bugünkü deneyimlerimi yaşamaya ihtiyacım var!! İyi kötü yok.... yaşamak yaşamak ve taaki kalbinin istediğini aklınla birleştirene kadar dönen duran benzer sahneler..  yine yollar yollar bazen yanlış yollar, zaman kaybı evet ama kişi öğrenmediyse ruhtan geleni yapacak bişey yok..

Bazen insanın bedeni ruhundan önde gider ve ruh acı çeker. Bir'lik yoktur.. ve hep birşeyler eksiktir bu yüzden. neye sahip olursa olsun, ne 'yaparsa' yapsın mutlu değildir ve bir süre sonra zaten kaybedecektir herşeyini. Ruhu çelme takacaktır, tokat atacaktır sıkıca.. bekle beni ağır ol eyy beden! eşitle benide al içine diye..Bir olalım.

Gelecekte yaşayacaklarımız için şu an ne yaşıyorsak ona ihtiyacımız olduğunu bilmek demek bütün bunlar.. ruhumuzun işi, ruhumuzun partneri ve ruhumuza yakışan bir hayat.. şimdi yanlışlar yapılsada ruhun tokatlarını görmezden gelmek Bir'liği geciktirmekten başka bir işe yaramaz.. Ruhumuzu dinleyip aklımızla çerçevelediğimiz zaman ol' oluyor herşey. Bu an da yaratıyoruz herşeyi anlık hemen şimdi. Zaman başka zaman evrenin içinde harhangi bir dilimde olabilir bu ama ol'duğu kesindir artık!! ve sadece gerçek olmasını yaşamda görmek için zamanı beklemektedir.

Ben bunun için güzel bir yöntem buldum bugünkü nefis sohbetten sonra.. Bugün yapmaya başladım. An'da yaşamak dedikleri ama lafta değil ruhta! ben şöyle yapıyorum; her an yeniden yaratıldığına göre herşey , her an'ı hiç daha evvel yaşamamışım gibi çocuk saflığında karşılamaya başladım. Gerçekten müthiş bir deneyimdi! hep kalbimin sesini duydum gün boyu!!  Geçmişe dair ne biliyorsam kendimle ilgili hepsini çöpe attım.. her yeni anda yeniden doğuyorum sanki.. geçmişte yarattığım inançlarım, kendime ait zihinsel tablom,  deneyimlerden öğrendiklerim, hayal kırıklıklarım, isteklerim, ihtiyaçlarım vs vs her şeyi ama herşeyi zihnimden uzaklaştırdım. Sanki her an'ı yeni yaşıyorum yeniden doğuyorum her güne değil  her an'a!   Her an'a yeniden doğuyorum ve zihnimin bastırdığı ruhumun sesini duymaya başladım.

Ruhum sozsuz, silahlarım devre dışı ve ben kendimle uzlaştım. evet tam olarak bu! Kendimi kendimden özgürleştirdiğimi hissettim yoğunluğuna.. bu harikulade bir duygu..

Sevgiyle.......
Yorum Gönder