9 Eylül 2010 Perşembe

Sezen Aksu sokağının adı neden önemli?

Sezen Aksu nun adı verilmişti İzmirde bir sokağa. Şimdi orada oturanlar imza kampanyası başlatmış sokak adının değiştirilmesi için. bu hareketi ben destekliyorum.. Neden? Sezen rahmetli Türkan Saylanın kardelenler projesine destek verdi ve bir şarkı yaptı kardelenler diye.. ne güzel.. sonra ergenekon denen ne olduğunu hala belli olmayan bir girdabın içinde kendisinin rengini anladık.. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? olay dışardan ancak şöyle yorumlanır; biliyosunuz Tarkan bile içeri gönderildi ve hmm bak biz herkesi tarumar ederiz diye halka mesaj gönderildi!! ayağını herkes denk alsın? yani bize denklesin ayaklarını te okaa......bazıları korktu.. bazı sanatçılar?? da korktu.. sanırım Sezende..bu benim görüşüm elbette... yada öyle görünüyor..aha ona yapılan banada yapılabilir.. benim bildiğim sanatçılar dünyada adaletten yana Ülkelerinin sağlığı yanlışlara hep baş kaldırırlar anlamsız düzene..

Yakışmadı hiç.. neden? ilerde yok olacak Sezen de hepimiz gibi.. ama kimse arkasından Ülkesi için bir Che edasıyla içini dolduran bir şarkı yazamayacak.. ellerinde done yok çünkü..

Nesi büyük onuda anlamam? hangi başarıları var hangi derde deva aktivasyonu hatırlıyosunuz? Ülkemiz için hangi taşın altında gördünüz? yoksa benmi hafıza kaybına uğradım?.. başarı delil bırakır onun delili ne? bir MTV de avrupa müzik ödülü alan Emre Aydın benim gözümde daha başarılı neden? çok şey üretmek değil üretilenin hangi mecrada değer gördüğü önemli bence..

Evet anlıcağınız ben Sezen i pek sevmem.. sesi hep kulağımı tırmalardı ve hep lütfenn bu kadın şarkı yazsın ama söylemesin derdim.. herkesin derin hayranlığından çoğu zaman söylemekten imtina ederdim bunu.. giderek dahada sesi kötüleşiyor bana göre ve tahmmül edemiyorum dinlemeye ne yalan söyliyeyim..Üzerine söyledikleri ve bir öyle bir böyle yaptıklarınıda koyunca ı ıhh olmadı diyorum.. Ama ne olursa olsun bir isim olmuş kişinin daha kimlikli olmasını bekliyor insan..

Pakistana Angelina Jolie gitmiş bayramda. Tv de seyrettim. Angelina Pakistana gidiyor ve felaketzedeler için yardım etmeye devam edin mesajı veriyor.. Reklam yada vs kazançları beni ilgilendirmiyor.. dünyada her tv de bu mesajı yayınlandımı ona bakarım.. mesaj elinizi burdan çekmeyin..

Siz hangi bizim sanatçı??mızı hatırlıyosunuz bu tür aktivasyonlarda? dünya sanatçısı olmadığından elbette Sezenden beklemiyorum. Ama kendi Ülken için ne yaptın neye borunu öttürdün diye bakarım.. neye dikkat çektin neye katkın oldu ne yaptın?? yada bakarım neye köstek oldun..

Siz sanatçılar yada ünlüler korkularınız yüzünden taraf olduğunuz ve sizinde açıklayamadığınız sandık sonucunda kazancınız sonunuz Tarkan gibi olmamak mı yoksa bu Ülkenin nereye gideceği gelecekti yönünü belirlemeye size de korkuyla misyon edindirmiş kişilerce başka beklentileriniz mi var?
Yorum Gönder