6 Eylül 2010 Pazartesi

Nerde hata yaptım hocam?

Hayatımızı nasıl yaşadığımızı dışardan görebilseydik ne güzel olurdu diye düşünürüm bazen..

Dışardan görmek ama kimin gözlerinle?  ne tuhaf ama kim değerlendircek peki? mükemmel olması lazım ama mükemmel olan insan olamaz!!  olsa olsa benimde bilmediğim başka bir varlık olur.. ama isterdim dışardan kendime bakmayı görebilmeyi yada değerlendirilmeyi..


Sizce nasıl yaşıyoruz? nasıl görünüyoruz? nelere seviniyoruz? nelere üzülüyoruz? neleri seviyoruz yada nefret ediyoruz? nerelerde fazla oluyoruz nerelerde eksik? düşünüyorum da ben kendi hayatıma tarafsız bakabilmeyi başarabilsem sanırım bazılarına çok gülerim:) bazılarına kızarım off bumudur diye?? bazılarına hayır yapmaaa derim.. bazılarına ne güzel yapmışsın harikasın derim.. bazılarına yok artık okadar da değil derim.. başka ne var mutlu olabileceğim diye merak da ederim ben..

Bazen de şöyle düşünüyorum; farzadelim ki hayatın içinde oyuncuyuz ve bir futbolcu edasıyla oynuyoruz mesela.. hedef birilerinin bizi görmesi takdir etmesi ve değerimize değer katarak daha iyi şartlarda başka hayatlara transfer olmak...

Bir antrenör kenarda elinde kağıt kalem hatalarımızı not etse.. bizi gözlemlerken bir süre sonra kırmızı kart göreceğimizi hissetse ve zarar görmeyelim diye oyundan alsa..güzel olmaz mı? bir hakem olsa sarı kart gösterse faul çalsa toparlansak olmaz mı?

Hayatımda kaç sarı kart, kaç kırmızı kart gördüm bilmiyorum saymadım:) ama bundan sonra daha az faul yapmak için daha ne öğrenmem gerektiğine bakıyorum, çabalıyorum..bazen gücüm yetmezse Tanrıdan yardım dileniyorum.. Tanrım benim antrenörüm  gibi nerde hata yaptım hocam diye dileniyorum.. nerde yanlış yaptım? şimdi beni oynatmıcakmısın ama çok hırs doluyum, takmışım önüme geleni görmeden hedefe koşmaya ..deliler gibi.. tek hedef gol atmak halbuki.. başka ne amacım olabilir ki? ama dersen ki öyle gol atılmaz, seni daha golü atamadan oyundan atarlar dikkat et ne yaptığına, ozaman işte ozaman anlarım hayatımda hangi çamları devirdiğimi.. şimdi geriye dönersem o çamlardan olsa olsa ancak bardak çıkar hocam..

Hayatta şimdiye kadar elbette epey iyi maçlar çıkardım.. çıkarmayada devam edeceğim daha da olgunlaşmış bilincimle.. şimdiye kadar bazen düştüm yaralandım oyuna dönmek için bekledim, bazen oyun dışı kaldım istemeden, bazen de oynamak istemedim.. çok yorulup dilim dışarda kalp krizi geçiyorum sandığım zamanlarda oldu.. çok coştuğum zamanlarda oldu.. sevinçten kalbimin küt küt attığını kulağımla da duydum..

Fakat en sonunda esas önemli olanın oyunda bol gol atmak değil o oyunu oynamak olduğunu yaşarak öğrendim hocam......

Beni izlemeye devam et bende dilenmeye devam edeyim... bırakma kalemi kağıdı elinden hocam, uyar beni bir sonraki oyun için değil şimdi için bu an için.. izin ver hep bilim ki benimlesin..ben biliyorum ki ben sensiz bir hiçim hocam..
Yorum Gönder