30 Ağustos 2010 Pazartesi

Bu açtığım blog neyle ilgili?

Uzun süredir bu Tanrı icadı nette yazmak istedim ve nihayet bir blog edindim. OOOOleyyy.. Teşekkürler Tanrım!!

İsmimi bilenler benim işimle ilgili yazacağımı düşünebilirler ama sorry ben aklıma ne gelirse yazacağım.. elbette yine hayata dair ama benim gördüğüm hayatla ilgili.. Ayıptır söylemesi uzun zamandır kendimle uğraştım ve okuduklarımdan yaşadıklarımdan aldığım tüm eğitimlerden ve insanların deneyimlerinden kendime bir dünya görüşü (şimdiye kadar olan) edindim. Ben bir guru değilim olmayada niyetim yok.. henüz ermedimde ermek gibi bir derdimde yok.. haddim değil en azından.. kendimi hiçbir konuda tamamlanmış hissetmiyorum.. böyle düşünenleride açıkçası algılayamıyorum ...hayatta herşey değişmeye ve gelişmeye muhtaçsa ve bu sonsuzsa insan kendini nasıl tamamlanmış görebilirki sonsuzluğun içinde?

Bazen yazacaklarıma ohaa gibi tepkiler bile verebilirisiniz.. Belkide vermeye başladınız:), bazen normal bir insan olduğum için yargılayabilirsinizde ama benim pek umurumda olmayacak bunlar, çünkü kimsenin beni onaylamasına ihtiyacım yok..

Neyse ne yazacağım ben? şunları yazacağım.. kendimi yazacağım ne yaptığımı, beklentilerimi, hayallerimi, sevdiklerimi, sevmediklerimi, farkettiklerimi hmmm bazen spor yazacağım spordan kastım futbol ahhh evet bende bende yüzünü buruşturarak bakan o entel takılan kimseler tarafından öööğğ diye görülen kişlerden biriyim, insanın birşeyi sevmesi neden ııyk oluyorsa? neyse bazen politika yazacağım hmm sıkıcı evet ama napimm.. politikadan kastım aslında kendim ailem ve toplum benim parçamsa Ülkemin meseleside benim meselem demektir, Ülkemi kurtarmak için yazmayacağım tabii, keşke öyle bir gücüm olsaydı fena olmazdı hani .... ayrıca dedimya bunlar sadece benim penceremden gördüğüm dünyaya bakışş..

Bazen dış dünya değil iç dünyamıda yazacağım. Hemen aklınıza şu meşhur Ruhsal gelişim ve Kişisel gelişim denen popüler kavramlar gelmesin aaa tam burada söylemezsem olmaz dip not olarak - bu kavramlar aslında insanlık tarihi kadar eskidir, bakmayın siz eskiden paralı değildi şimdi kapitalist düzenin içinde paralı yapılmaya başlanınca elbette iyi PR yapılıyor ve kitleler bu akıma kapılıyor..eee almak için daha çok vermeye başlayınca 'insanlar' bu sonuç normal..

Neyse bu ruhani bilgiler hayata bakarken sadece seçtiğiniz gözlük/ler bana göre.. hayata o gözlüklerle bakıyor insanlar???.. ama insan evet ihiyacı olduğunda takmalı bu yeni moda gözlükleri.. hayatın tamamına o gözlüklerle bakamam ben sonra yanımda neler olduğunu o kişinin gözünden göremem.. bu onun gerçeği başka saplantılı bilgilerle değerlendiremem.. ayrıca bu çok sıkıcı ve yorucu..

Neyse bu yazdıklarım fazlamı oldu ne?

Görüşmek üzere diyorum şimdilik.. bu biraz  geneldi bundan sonra konulu yazmak istiyorum izninizle..

Hepinize kucak dolusu Sevgiler

Fatos
Yorum Gönder